Παρασκευή 31 Μαΐου 2013

Δημοτικό....τέλος

Είμαι αρκετά χαρούμενη που τελειώνω το Δημοτικό γιατί θα γνωρίσω καινούριους φίλους.Τα χρόνια που πέρασα στο Δημοτικό θα μεινουν αξέχαστα.


Παυλίνα
♥♥♥♥♥

Είμαι πολύ χαρούμενη που θα τελειώσω το Δημοτικό ,αλλά και αρκετα λυπημένη που θα
χάσω μερικές φίλες μου.

Μαρία♥♥♥

Χαίρομαι που τελιώνει το δημοτικό γιατί θα κάνω καινούργιους φίλους και επειδή θα είμαι δίπλα σε φίλους που δεν έβλεπα συχνά θα μαθώ καινούργια πράγματα και κανόνες και καλύτερους κυρίους και κυρίες ευχαριστώ για αυτά που έχουνε κάνει η κύριοι μέχρι τώρα για εμάς (!)(♥).....

Αργυρώ(!)♥

Χαιρομαι που τελειωνω το δημοτικο γιατι στο γυμνασιο θα μαθαινω καινουργια πραγματα και θα κανω καινουργιους φιλους και δεν θα εχω μια κακια δασκαλα πολυ ξυνη.δεν πυραζει που θα χασω τους φιλους μου

Ευγενια♥

Είμαι  χαρούμενη που τελειώνω το δημοτικό γιατί έμαθα πολλά πράγματα και θέλω να τα εφαρμόσω
στο γυμνάσιο,αλλα είμαι και πολυ λυπιμένοι γιατί θα χασώ τους φίλους μου ☺☺☺

Μαρία



Κρίστιαν 

είμαι χαρούμενος γιατί τελειώνει το σχολείο , και θα εχω περιθώριο να παίξω με τους φίλους μου και αυτά που πας έχει πει ο Κύριος μας θα τα εφαρμώσω στο Γυμνάσιο  επίσης έμαθα πολλά πράγματα εδώ πέρα τώρα επιδεί δεν έχω τι να πω αντε γιαααααααα .........




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου